BUTIKSPREMIÄR

Då maken tog vildbasaren modell större med sig så passade jag och Lykke och jag på att åka till närbutiken ikväll, på egentligen inget ärende alls då maken skulle åkt, men jag kände att det var dags för luft utanför väggarna.
Så dotter och jag åkte och köpte lite mer blöjor och sånt smått. Träffade på en av barnmorskorna också, som hälsade glatt. Vad hon tänkte var en en annan femma. Men visiten gick fint och Lykke sov genom det hela lilla besöket till butiken.
På fredag skall de ta bort agrafferna och på måndag skall vi till BVC och då kommer maken också att vara tilllbaka på jobb.


Imorgon är det en vecka sedan jag snittades så det är nästans svårt att tänka sig själv, att jag varit så här pigg. Visst stramar snittet och jag går ju långsamt men i försiktig takt funkar "nästans allt" utom det jag inte skall jag göra, dvs dammsuga och lyfta allt för tungt osv, men det är nog rätt lättuträknat annars med. Det finns bara en sak som fattas, en person, och vem det är kan alla säkert lista ut.



 

Alvin som bl.a metat idag och plockat mask med pappa.

 

 

Och Lykke som haft en liten butikspremiär med mamma ikväll. Här har vi precis kommit hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0