SIRAPSSKALLE

Jag har verkligen haft sirap i huvudet idag. Allt jag tänker har gått trögt, jag har sakta mak börjat fundera vad som skall stoppas med i BB-väskan och plockat lite med det.
Funderat över hurdana skor Alvin skall ha nu i vår, när snön nästans är helt borta. Allt och inget har passerat och det har bara känts trögt med alla tankar. Har besökt otaliga webshoppar med barnartiklar också nu ikväll och det regnar igen. Fast dagen har varit ljuvligt solig. Jag har ännu svårt att greppa att vi snart har en baby i huset. En liten baby om typ 10 dagar. Förhoppningsvis. Och en ny liten person att ta hand om, lära känna, och älska. Det sista, älska är nog inga bekymmer med. Efter all sorg och tillsammans med all sorg som finns kvar så finns så mycket kärlek att ge både till Alvin och bebisen. Det är mycket tankar man hinner tänka ändå, dåtid, nutid och framtid. Och att våga tro på framtiden.


Kommentarer
Postat av: Kia

Om du som är så ung har en sirapsskalle vad har då inte jag???Gummiskalle kanske??Klart att det rusar massor av tankar nu inför stundande förlossning/snitt.Funderingar,oro,glädje,sorg och förväntningar.Det blir bra Anna-Maria,Alvin,maken och bebisen känner av dej som en kärleksfull människa.Ska tänka extra mycket på dej nu inför den blivande lyckliga händelsen.Kram från en mor som har två aprilbarn kvar i livet,Kia

2011-04-10 @ 22:49:59
Postat av: Lise-Lott

Hej!

Vad spännande med en ny liten individ!

Jag gjorde ett kejsarsnitt i oktober och fick tips om tabletter mot gaser i magen (som näst efter nysningar gör ondast av allt).

Verkar bara lokalt så det går inte över till bebis.



Dimetikon:

https://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=57914



Börja äta några dagar innan för bäst resultat!



2011-04-11 @ 07:57:37
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0