SNÖRVLAR VIDARE

Och här snörvlar man vidare. Jag ser inte framemot åt den säkerligen efterföljande hostan och ett snitt i magen.
Låter som en ganska otrevlig kombination.
Idag regnar det massor i från det blå, eller egentligen är nog det mer grått än blått ute. Jag känner att jag har åkt in i ordentlig bloggtorka och att jag mest bara väntar på den stora dagen nu.


Dagarna blir lätt långa nu, trots att man träffar vänner, umgås med sonen och blir bjuden på middag hos svärmor osv. Men det är lite som att vara barn och vänta på julafton nästan. Eller så kan jag likställa det liiite grann med den allra första tiden Lova var borta.
Hur allt bara gick på där ute i en rasande fart medans tiden själv verkade stanna upp hemma hos oss. Men nu är det bara de där 2 veckorna kvar att vänta, det kommer iallafall inte att bli fler än 14 dagar nu från och med idag. Det är ju helt enkelt snart. Och i nästa vecka kan jag säga, "Nästa vecka kommer bebisen" för så är det ju planerat... om ingenting händer.




Ja Alvin, snart är du själv storebror. Och säkert kommer du att bli en helt kanonbra sådan.

Kommentarer
Postat av: gertie

Inget är som väntans tider. Hoppas du får tiden att gå fram till det lilla miraklet tittar ut. Kramiz

2011-04-07 @ 11:48:21
URL: http://kittyhansens.blogg.se/
Postat av: Kumlaanna

Åh så mysigt att gå och vänta. Men också jobbigt, man vill ju samtidigt att det bara ska vara över. Jag har både fött med snitt och på vanligt sätt. Alla tre gångerna var lika fantastiska. Efter snittet trodde jag att jag skulle vara handikappad flera veckor men nej nej, jag var superpigg och rörlig. Hoppas det blir så för dig också. Följer er med stort intresse och ser fram emot när lille Lykke kommer till världen. :)

2011-04-07 @ 12:44:11
Postat av: marija kulas

Krya på dig!

2011-04-07 @ 16:57:49
Postat av: Nina

ja det är ju så jäkla snart. måndag smäller det. men ja tror inte det gått in riktigt. inte för mig iaf. undrar hur det är för maken min.. det är ju det här man väntat på ju.



har ni fått en tid redan? när ska du på inskrivning?



http://www.facebook.com/pages/Deliciouslyse/194853820552894

2011-04-07 @ 20:04:08
URL: http://deliciously.se
Postat av: Malin

så spännande med bebis, lycka till med allt!

(jag tror att det är en son, ska bli roligt att se om jag har rätt eller fel) =)

2011-04-07 @ 23:21:22
URL: http://halohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0