TACK...

Tack för alla gratulationer som ramlat in här i bloggen. Jätteroligt att få. Är ännu kvar på BB och blir över helgen åtminstone. På måndag kommer ju BB fotografen också så jag tänkte se till att kanske vara här då, och sedan får vi se när hemfärden blir.

Mår bra annars och snittet gör inte så ont som jag föreställt mig, eftervärkarna är nog 10 gånger värre på mig då.
Igår for maken hem för att vara hemma med Alvin så jag har varit själv på sjukhuset med Lykke nu sista natten och idag, men de skulle komma via nu ikväll en stund. Haft lite besök också så det har varit trevligt.
Skall ta lite syskonkort sedan längre fram men just nu har det varit svårt att få till så man får ge sig till tåls om man vill se dem i bloggen.


Och hurra, jag har fått mina egna kläder, dvs sjukhuskläderna la jag åt sidan idag. För de kopplade loss smärtdosan också ur snittärret. Det är något nytt påfund som de vill testa på snittade sa de idag. Sen kollar de någon statistik om vad mammorna tyckt om smärtan efteråt i såret. Nå det var väl det då, har inte så mycket mer att skriva nu. Myser, ammar, sover, äter, är väl det vi gör. Precis som det skall vara.



Kommentarer
Postat av: Elin *paraflaxen*

Så liten och pluttig :-D och en superfin bodysuit!! :-D

Och eftervärkarna var ett rent helvete efter nr.3 huuuu. :-)

2011-04-23 @ 16:16:58
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: Carina

Så himla söt o naggande god man kan vara då :)

Smärtdosa i ärret huvvaligen, hoppas du inte har alltför ont av eftervärkar och ärr.

Kramizar <3

2011-04-23 @ 16:20:46
Postat av: c

Herregud, vilken liten sötnos, Lykke, en riktig liten "myshöna"

2011-04-23 @ 16:26:21
Postat av: Ingela 2 barns mamma

gud så söööt....... Grattis..........

2011-04-23 @ 16:44:24
Postat av: Johanna

Nog är hon ju så god :)

Man blir riktigt babysjuk. Härliga kläder!

2011-04-23 @ 17:48:29
URL: http://strandbyudd.blogspot.com
Postat av: Lena

Hon är helt bedårande!

2011-04-23 @ 18:38:17
Postat av: Pyssellisa

Ett stort och varmt GRATTIS till er fantastiska Lykke. vilken underbar bebis!

2011-04-23 @ 19:35:27
URL: http://www.bloggen.fi/pyssellisa
Postat av: Lisbeth

Hoppas du får må bra och inte ha alltför ont, utan att du kan mysa av de lugna dagarna innan du åker hem.

Hon är ju som en liten sockerbit, men kan inte låta bli att le stort när man ser henne! Jättesöt!

Tack för att du uppdaterar, men njut nu!



Stor kram

2011-04-23 @ 20:27:59
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/
Postat av: Fatima

Grattis till er :)

2011-04-25 @ 17:41:16
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0