BUZZADOR VILL HA FLER BUZZARE

Jag är som många andra en Buzzador och jag har nog berättat det förut i bloggen. En Buzzador får delta i vissa kampanjer och testa olika produkter gratis.
Jag har ju bland annat buzzat för deras Natusan produkter för babysar och skall förhoppningsvis även testa Vanish.
Nu vill Buzzador alltså att flera blir medlemmar och börjar Buzza. I ett mail till mig skriver Buzzador följande...


"Inför hösten är det många spännande företag som är intresserade av att göra kampanjer med Buzzador. Just bebis- och småbarnsföräldrar är alltid en eftertraktad målgrupp - dels för att vi har många kunder inom just barnsegmentet, och dels för att bebisar tenderar att sluta vara bebisar efter ett (alldeles för kort) tag och vi därför behöver ständig "påfyllning".

Nu ber vi om hjälp med att rekrytera följande målgrupp:

  • Föräldrar med småbarn födda mellan
    1. augusti 2010 till och med 1 augusti 2011

Ju fler vi är inom målgruppen desto fler, större och roligare kampanjer för småknoddar kan vi ta oss an!"



Så vill du också bli en Buzzador? Då skall du klicka på denna länken nedan.
Buzzador


Nedan kan du se lite av de produkter Buzzadorer fått prova på. Men utöver det finns det kampanjer som riktar sig även till andra såklart, och inte bara till oss med småbarn. Men just nu är det just småbarnsföräldrar som behövs och efterlyses.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0