GEGGAMOJA

Det kom en knippe kläder från Geggamoja idag. Jag passade på när rean var som allra bäst och kläderna t.om var billigare än både H&M och KappAhls kläder är till ordinarie denna gång. Passade på att köpa till "växa-lådan", för växmån det kan man lugnt tala om när man fick se hur stora storlekarna var. 62/68 var stort och det är ju annars var Lykke har nu.
Men det är verkligen fina kläder, jättefina. Jag är nöjd över fyndet och det enda trista var att inget fanns kvar i Alvins storlek. Kan lägga upp skilda bilder vid intresse från er läsare i ett annat inlägg, hojta isåfall.









62/68 vs 74/80 = generösa storlekar!

Kommentarer
Postat av: Anette

Fint!! Men jag håller med om att de är väldigt stora i strl. Får man fråga var du fyndade dessa kläderna ;) Själv hittade jag en del på lekmer.se och köpte men kanske det finns på fler nätbutiker?

2011-08-18 @ 15:39:53
URL: http://dahliastar.blogg.se/
Postat av: Sarah

Kläderna ser jättefina ut och jag vill gärna se mer utav dem. Har själv ett stort klädintresse. Du verkar vara duktig på att hitta nätsidor att beställa ifrån så du kan väl tipsa om några bra.

2011-08-18 @ 20:46:32
Postat av: Catta

Jag vill också se mer av kläderna! Varifrån beställde du?

2011-08-19 @ 00:30:19
URL: http://www.bloggen.fi/cattas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0