GJORDE STAN

Vi gjorde Mariehamn osäkert idag sedan, lunchade på Hesburger, köpte pärlplattor med tillhörande pärlor, såpbubblor. Åkte hem och pärlade 3 plattor, strök dem. Kollade på Bamse på DVD som man fick med barnmåltiden på Hese.
Alvin har haft ett rejält tempo på idag. När vi for var det lite mulet hitöver här vi bor, men i Mariehamn strålade solen, och då vi kom hem var det åska och störtregn på kommande hemma. Men nu, nu skiner solen igen.





Oborstad och finurlig men han hade haft keps på sig som jag tog av vid matbordet.




Så fin var gula mössan Lykke fick igår.

Kommentarer
Postat av: marija

Så söta och fina barn.Man behöver inte solen när man ser dem!

2011-08-10 @ 14:26:57
Postat av: mijita

stor hon blivitt lilla lykke =) och alvin har så fina ögon

2011-08-10 @ 18:03:53
Postat av: Toja

Nää va söt mössa :) Jag undrar jag om inte nån av oss i min syskonskara hade en liknande?? Det är så kul att se vilka retrogrejer du söker reda på och att du faktiskt använder dom oxå :) Härligt!!

2011-08-10 @ 23:42:08
Postat av: johanna

JÄTTE fina barn har ni! Otroligt gulliga. Lilla ängeln Lova ser jättesöt och fin ut på alla foton. Verkligen synd att sjukdomen tog henne :( Har för första gången läst i din blogg i dag och det gjorde ont i hjärtat. TAppra har ni varit! /Johanna

2011-08-12 @ 16:31:06
URL: http://joije.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0