INFÖR HÖSTEN

Alvin har en hel del kläder, han liksom växer inte lika snabbt som Lykke gör nu, utan det går mer i perioder för honom så han har ju kläder inför hösten som ännu passar, samt att han fick sin härliga gröna Mololurvjacka ganska nyligen samt en ny grön Hoodie från H&M till ett fint pris, däremot har jag fått hem Lykkes fleecedräkt idag och en härligt gul frottémössa.


Fleecedräkten var jag bekymrad att den skulle vara på gränsen men den satt riktigt bra trots att det var en 68 fanns det en hel del att växa i kvar. Samt att den hade ett väldigt bra pris. Så nu gör det ingenting om det blir höst för nu håller barnen sig varma.
Fleecedräkten är av märket Ej sikke lej och mössan Metsola. (Samt att barnen fick båda sockor från Ej sikke lej också).













Kommentarer
Postat av: Carin

Hej// Ja nu har verkligen "hösten" gjort sitt inträde i affärerna. Själv gillar jag också fleece. Mjukt och skönt,lätt att tvätta och håller sig bra.Snygg lila färg på Lykkes fleecedräkt. Lila är på modet, märker jag själv i mitt jobb, många patienter stora som små vill ha lila gips (med glitter) Hälsningar till er alla från Carin

2011-08-08 @ 21:13:04
Postat av: Lisbeth

De ser jättefina och sköna ut! Det saknar jag lite nu när ungarna är vuxna, det där med att hitta fina kläder inför hösten :)

Du frågade för en tid sedan vad som får oss att skratta gott. Det finns en hel del som ger mig glada fniss och gapskratt, men jag kan ju tipsa dig om den här bloggen som jag följt ett tag: http://fredrik.cafe.se/ Han skriver helt otroligt bra :D



Kram

2011-08-08 @ 21:21:48
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/.
Postat av: Johanna

Härlig fleecedräkt!

2011-08-11 @ 09:47:27
URL: http://strandbyudd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0