KLÄDER, KLÄDER

Niina, du undrade var jag hittat Lykkes retro klänning. Ja du märket heter Loru design och Loru hittar man här.
Dock hittade jag Lykkes klänning hos en återförsäljare som hade rea på just den men sedan vet jag ju inte om du tycker att 22€ är rea men på något som kostat 45€ är det ju ganska bra pris för en unik klänning som inte finns i exakta upplagor av varje modell, utan kanske bara någon få och trycken kan skilja sig åt. Men inte är det ju i prisklass med H&M och KappAhl heller direkt, men man får väl lite vad man betalar för ibland, antar jag?!


Jag gillar det där med retro, nyretro och även äkta, och jag blandar gärna hej vilt med nytt och "modernt", som rea som second hand till ordinarie priser. Ibland säljer jag något plagg också. Var mer för sälja när Lova fanns hos oss, kom lite av mig sedan. Lova har en hel underbar upplaga med härliga plagg som jag hoppas Lykke kan ha användning för en dag. Alvin har redan fått ta över Lovas svamptröja från en tidigare säsong av Meandi. Minns jag helt rätt är den från svamparna 2008.
Ja, barnkläder är nog en av mina "hobbies" som jag tidigare nämnt. Jag har också ibland skrivit om olika nätshoppar, vet inte om det finns intresse för er läsare att ta om en del av dem igen? De är alla iallafall på finska sidan.









Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har stort intresse av barnkläder och gillar dina tips vill gärna ha fler, var och shoppade på hjärtat mitt efter ditt tips igår;) blev en vändbar overall från småfolk till min nyfödda.

2011-08-13 @ 20:29:28
Postat av: Catta

Har följt din blogg länge. Du har alltid fina kläder på barnen! Jag älskar också barnkläder. Har just påbörjat en egen blogg om barn & barnkläder. www.bloggen.fi/cattas

2011-08-15 @ 01:07:08
URL: http://www.bloggen.fi/cattas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0