METSOLA FRÅN KUOPUS

Ni som frågat vartifrån Lykkes klänning med bilarna kom ifrån, jag beställde den från Kuopus, en finsk webshop.
Den var på rea när jag beställde den men sedan fick jag vänta flera veckor innan den kom då de måste beställa in den igen från sin återförsäljare. Men den finns också på icke rea på Metsola.
Som plåster på såret väntan så skickade de med en bonus- sockor från Småfolk. Snällt.





Och sedan har ju de hemliga Me&I kläderna kommit, åt båda barnen. De hämtade jag ut för några dagar sedan.
Men jag kanske inte skall visa allt nu för då har jag ju ingenting att berätta om sedan. Och tack också för alla snälla kommentarer om barnens kläder, det är roligt att läsa att ni tycker dom är fina. Tack igen.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Av de sidor du beställer dina ljuvliga barnkläder, går någon att översätta till svenska? Kan så lite finska att jag inte vågar mej på att försöka beställa...

2011-08-29 @ 07:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0