ONSDAG 10.8

Idag har vi bara varit hemma. Nästans, jag har hunnit via butiken också, och hunnit växla några ord med svärmor som också var där, så Alvin passade på att smita dit några timmar till henne. Hämtade ut lite som kom från H&M som inte kom i första omgången gjorde jag också.
Alvin har också hunnit via grannarna och hälsade på släkten en vända. Lovas bästis är här nu just men det är lite sådär med umgänget efter Lovas bortgång, barnen emellan. Flickorna var ju väldigt tighta tillsammans.


Imorgon kommer Lykkes fysioterapeut hit också så vi skall fortsätta träna Lykke lite. Så får vi hoppas att allt går bra.







Kommentarer
Postat av: camilla

Hej Anna-Maria! Så underbart att se hur pigg o fräsch du ser ut. Glad o sund. Jag vet ju vad du går igenom och kom att tänka på en dikt.

Mina ögon kan glittra

Mina läppar kan le

Men sorgen och saknaden

Kan ingen se



Mina ögon kan tindra

Mina läppar kan le

Men sorgen i mitt hjärta

kan ingen se



Det är en dikt som är bra att tänka på ibland, tycker jag. Det finns ju stunder när man ser glad o pigg ut. Det kan ju vara svårt att ta en sådan komplimang när man känner något annat. Samtidigt blir man ju glad över att ha återhämtat sig något.

Kram på dig från Camilla (ängeln Tildas mamma)

2011-08-10 @ 22:12:00
Postat av: Niklas

Hur får man ögonen att tindra igen? Kan man göra det med medveten handling/tankekraft?

A-M: Hur känns det att ha Lovas "bästisar" runt omkring dig?

Massmis med

Hannas pappa

2011-08-10 @ 23:19:44
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: catti

men gullevännen vad du har vuxit redan!!!

2011-08-11 @ 07:30:37
Postat av: snigelnharald.blogspot.com

Jag håller med om att du ser pigg och fräsch ut! Men egerntligen tänkte jag bara kommentera på hur stor er Lykkis blivit, det var ett tag sen jag tittade in här. :)

2011-08-11 @ 08:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0