NÄSTANS VÅR IDAG

Någonting måste vara helt fel. Det är mer vår ute nu än det är vinter, Ja det är ju till och med ganska varmt ute idag.
Jag skall fila lite på någon god nyårsmiddag också tror jag. Ifjol åt vi chevregratinerad rådjurssadel eller någonting sånt där. Men vad skall vi ha i år. Jag funderade lite på efterrätten, kanske man skulle testa att laga glöggpannacotta på skoj. Vi får se. Jag får googla runt lite. Vill inte ha något för svårkomponerat, men det måste ändå kännas lite "lyx".

Vad skall ni äta på nyåret?



Här nedan har vi Lykketrollhår vars hår har tagit ett språng och inte bara är bebishår mer. En liten kal fläck finns baktill där det nöts när hon ofta sover, men annars växer det och gror. Supersött. Kanske fröken har en rejäl kalufs tills i vår när hon fyller 1, vem vet. Och att hon redan funnits hos oss i 8 månader lite mer, det är också helt fantastiskt fint.




Kommentarer
Postat av: Emeli- Mamma till Nathalie

Jag har också funderat på det där med nyårsmat. Men inte kommit på något. Så kikar in här lite senare och hoppas dina läsare har många bra förslag :)

2011-12-27 @ 14:32:59
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: GretaG

Jag vet inte vad jag ska äta i nyår, jag kommer att vara ensam hemma så jag funderade på bara något vanligt. Eventuellt äter jag finsk leverlåda som är det godaste jag vet. Brukar köpa det till jul, blir säkert en låda kvar till nyår :-) Men få se...



Lykke är ju bar för söt, det lilla trollet!

2011-12-27 @ 15:21:36
URL: http://blogg.passagen.se/gretag59/
Postat av: Sara

Måste bara säga att Lykke är så otroligt söt, som en liten docka. Kram på er

2011-12-28 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0