GOOGLE TILT

Jag brukar leta bloggar på google ibland. Gärna ställer jag in den på så nära tid som möjligt så man får upp ganska färska inlägg. Jag har ibland letat bloggar om andra som är gravida ganska nära mig just nu. Denna gång hann jag dock inte med att ställa in "senaste veckan" innan jag fick syn på min dyka upp från vecka 29. Men datumet är nog några år tillbaka i tiden och då hade vi just och just tänkt att vi skulle ge Lova ett syskon, en Alvin. 7 juni 2006.
Ett bra eller dåligt omen hmmm.




7 juni 2006. Ja det var ju ett litet tag sedan. En Alvin började planeras in i vårat liv. Min mamma hade dött någon vecka tidigare och Lova var en frisk och kry 2.5 årig flicka. Men inlägget är dock skrivet denna graviditet bloggade inte ens på blogg.se år 2006.

Kommentarer
Postat av: M

Med 3:an i magen står det, men var det inte 2:an i magen då?

2011-02-11 @ 13:28:06
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen & ett mirakel i magen

Omöjligt. Jag skrev att Alvin blev planerad då dvs påtänkt. Honom blev jag gravid med i slutet juli 2006 1.5 månad senare. Och denna blogg startades 2008.:-)

2011-02-11 @ 13:57:42
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0