LÄDERBRÖLLOP

Idag är det min och makens bröllopsdag. 3 år har hunnit gå. Inget stort direkt, "Läderbröllop". Vid 65 låter det onekligen bättre, "Krondiamant". Fast om 62 år så tror jag nog vi inte vandrar här på jorden mer. Knappast jag iallafall. Fast och andra sidan kan ingen veta. Sällsynt nog har vi haft långt över 90 åringar samt en över 100 i vår släkt med på min sida. Men de flesta har nog "gått hädan" innan. Tyvärr, av de äldre.


Vi lär knappast fira något speciellt idag så här mitt i veckan och allt. Ifjol var vi ju så exklusiva så vi åt bara pizza.
Lova var ju dessutom så dålig då. Känns på något vis som om vi inte firar sådant mer eller uppmärksammar sådana dagar på samma vis som förr. I början då vi var förlovade gick vi ut och åt fint, nu har vi den 19.2 om man skall räkna in förlovningen trots att vi är gifta,så har vi varit förlovade i 11 år. Att vi inte gifte oss den 19.2 också berodde mest på att det var en vardag och så skulle det såklart vara någon form av bjudning tyckte maken. Mig hade det kvittat om vi gift oss var som helst med 2 vittnen. Hemma, som borta eller någon annanstans. Jag är inte så mycket för stora bjudningar.


Nå hursomhelst. Vi har bröllopsdag idag. En snöig kall onsdag, vår första bröllopsdag utan Lova också.

Edit: Vi hade ju kunnat firat bronsbröllop i sommar OM vi hade gift oss då när vi tänkte 2003. Men sen flyttade Lova in i magen och vi renoverade på huset, så det blev så att vi bara gifte oss flera år senare.


Kommentarer
Postat av: Jelly

Grattis!!!! :)

2011-02-16 @ 12:01:21
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Grattis! GUD vad söt du var på fotot! :) Kram

2011-02-16 @ 15:50:10
Postat av: Sus

Grattis på er bröllopsdag!

2011-02-16 @ 19:52:56
Postat av: inger

Grattis ! Från jag som fick servera er....

2011-02-16 @ 21:13:15
Postat av: änglamamman

GRATTIS! Styrkekramar.

2011-02-16 @ 21:46:25
URL: http://www.nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Susann

Kikar in och önskar god morron.

Grattis på bröllopsdagen, vilket fint kort, nästan så man blir sugen på att gifta sig :)

2011-02-17 @ 05:59:31
URL: http://blogg.amelia.se/suzz40/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0