SÖNDAG REDAN?

Och så närmar sig helgen sitt slut det är redan söndag. Jag satt och kikade på melodifestivalens uttagning igår. Jag vet inte riktigt vad jag skall tycka men någon höjdare var det då direkt inte. Jag vet inte vad som har hänt med just melodifestivalen men när jag var barn (låter som värsta tanten nu) så såg man framemot melodifestivalen och de flesta länderna framförde sedan sina bidrag på respektive modersmål. Idag går det mesta på engelska och inte är det så mycket schlager heller över ESC längre. Nåja bara vad jag tänker och tycker.
Fanns det något bidrag ni gillade igår?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller med dig, det var bättre förr!

Riktigt trist nu faktiskt..

2011-02-06 @ 10:31:20
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Håller med helt och hållet! Bidragen var bättre förr.

Jag tyckte om Jenny Silver hon va bäst igår det var iaf schlager över låten/ Linda

2011-02-06 @ 16:05:43
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Tycker det är så tråkigt att det är så blandade låtar nu för tiden, det ska vara schlager.

Jag tycker det var flera bra låtar bl.a. Dannys låt, men den passar inte alls in i melodifestivalen.

2011-02-06 @ 16:15:27
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Clea

melodifestivalen var nog bättre för men det är ju ännu flera deltävlingar kvar. väntar på Sanna Nielsen.

2011-02-06 @ 20:22:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0