SOPTUNNA

Igår kom sonen fram till mig efter att ha rensat bort kvarblivna chipssmulor i en påse vi hade kvar från förra veckans weekend.
Han sa sedan, "Mamma titta så jag ser ut, jag ser ut som en soptunna".


Måste säga att det är onekligen roligt att lyssna på barn i hans ålder. Minns så väl då Lova kom in på "mitt" nymoppade toagolv med skorna på, och jag bad henne ta av dem innan för det var vått och skulle bli smustigt igen.
Hon sa bara, "Du kan börja om från början". Ja, där vann hon faktiskt i ordval. Ett-Noll.






Sonen som delade ut massor med pussar och kramar och Jag älskar dig mamma igår.

Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Ja det är riktigt kul :D Nellie säger lite sånt med. Dom kan låta ganska fräcka :D så söta! kram!

2011-02-24 @ 09:18:54
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

De är så söta med sina kommentarer :)

2011-02-24 @ 11:48:30
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0