ALFAGRODDAR

Dom ser faktiskt ganska menlösa ut, men piffar onekligen upp ett hembakt bröd. Jag menar alfagroddarna. Jag vet inte ens hur jag kom på tanken att köpa dom, jag tänkte bara att jag skulle ha något trevligt att piffa upp mackorna med, nästans så där cafélikt. Och det kryllar av groddar i den där förpackningen. Så till vida att jag snart får bjuda hem folk för att äta groddar. Är man snål kan man laga groddar själv men jag är inte så snål av mig och dessutom är det jobbigt att vänta när man vill ha något rätt så snart. Jag kanske inte alls är sugen på groddar 3-4 dagar senare eller hur länge de nu kan tänkas ta att gro groddar. När jag är sugen vill jag ha nåt ganska snart. Ungefär som med choklad eller pizza.






Groddmacka så man kan känna sig sååå hälsosam. (Eller något).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0