BLIR KALL

Jag blir helt genomkall inombords, om jag tänker mig att Alvin skulle bli sjuk som Lova. Och ve och fasa dö som Lova. Jag skulle bli helt enkelt kollig i huvudet på riktigt. Jag vill aldrig någonsin uppleva det här en gång till som hände Lova och vår familj. Snälla någon Gud om du så finns, låt mig slippa mer elände och förluster i mitt liv.





Minns ni Rosie som gör smycken? Jag berättade om henne förut då när hon skänkte en del av försäljningen till Rädda barnen där just innan jul. Hon har en ny adress nu till webshopen och gör nu fina mamma-barnarmand där hon stansar in namn.
Kika mer på hennes sida här.





Kommentarer
Postat av: Carina

Ja håller alla tummmar, tår o knän o allt för att ni ska slippa mera tråkigheter utan bara kunna leva utan rädsla för att något ska hända Alvin och nya bebisen något och ingen annan heller för den delen.

Styrkekramar

2011-01-16 @ 22:22:38
Postat av: Isabel

Det är våran värsta mardröm också, att något ska hända Alva :-(

2011-01-17 @ 09:58:25
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej!

Känner precis som du, att nu får det vara nog. I nuläget är jag ganska avtrubbad och har slagit ifrån mig att Tildas systrar kan bli sjuka. Däremot eftersom de är tonåringar och ute o far o flänger (man har inte samma kontroll över dem när de är större), ibland är det någon fest eller är den äldsta ute och åker bil med killar som nyss tagit körkort och då blir jag precis som du, iskall när jag tänker på alla olyckor som kan hända ens barn. Samtidigt som man har lärt sig att det finns ingen rimlig sannolikhet att luta sig tillbaka mot. Precis vad som helst kan hända närsomhelst, har jag tänkt många gånger sedan man hamnade i detta cancerelände.

Men tack o lov finns alltid hoppet. Jag hoppas och håller tummarna för att alla vi änglabarnsföräldrar kan få lite hopp om framtidstro och att vi blir skonade från fler sanna mardrömmar.



Kram på dig från Camilla. Superfina smycken :)

2011-01-17 @ 10:37:18
Postat av: Kia

Vi känner säkert samma oro vi alla änglabarnsföräldrar.Simons äldre bröder måste alltid skicka sms när dom är ute och åker och har kommit fram.Har idag fått ett armband som en annan tjej gör som jag hittade här på nätet.En lädersnodd med en bricka där det står "Simon" på och ett hjärta.Hon har även gjort en liten "prinskrona"Vi kallade nämligen Simon för lilla"hjärtat" och i födelseannonsen hade vi "Välkommen vår prins"Det finns så mycket som man vill ha som känns nära våra älskade barn.Kram Kia

2011-01-17 @ 19:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0