DAG 24

Dag 24 i temabloggningen är Det här får mig att gråta, det är nog ganska lätt att räkna ut. Lova, när jag tänker på att vi aldrig någonsin mer i livet här, kommer att få träffa denna fantastiska enastående lilla person igen.
Aldrig krama henne, pussa henne, busa med henne, sjunga med henne, umgås med henne, shoppa med henne, pyssla med henne, göra någonting med henne, då blir jag ledsen. Och ibland gråter man av tanken på det ofattbara som hänt.


Visst finns det andra saker som kan få en att gråta också, både av glädje och sorg och ilska till och med, men just det med Lova är en av de mesta starka sakerna som kan svänga ens känslor som vinden blåser ute. Hon är en riktigt känslostorm för mig, av kärlek, glädje och sorg och saknad. Min älskade tjej.




Vår fina jordgubbsälskande flicka

Kommentarer
Postat av: Kia

Anna-Maria,ibland undrar jag hur många tårar man har gråtit,det tycks aldrig ta slut heller.Man är aldrig förberedd,rätt som det är så blir man helt förstörd av ngt som påminner väldigt starkt om Simon och så är det kört.....Glädjen,tryggheten och hoppet tillsammans var så mysigt.Sen bara puts väck......ingen mening.Vi känner säkert likadant alla vi i samma ofattbara situation.Ta hand om dej och de dina.Kram Kia

2011-01-03 @ 22:36:47
Postat av: Ewa och tomtenissorna

Sänder dig en varm kram <3

2011-01-04 @ 08:56:38
Postat av: Carina

<3 Styrkramar <3

2011-01-04 @ 10:49:57
Postat av: Hannas pappa

Ditt svar kunde inte ha varit mer väntat...Tyvärr är ju detta vår verklighet...

"Massmis med"

Niklas

2011-01-04 @ 13:04:42
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

naw.. men väldigt söt!

2011-01-04 @ 13:06:49
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0