BLOG AWARDS ANMÄLNING

Nu är det dags att anmäla favoritbloggar igen till Blog awards 2011 i Sverige. Man kan anmäla internationella bloggar som vuxit sig stora i hemlandet och fått läsare i Sverige. Jag veeet inte riktigt vad jag tänker, men den som vill får självklart återigen anmäla min blogg. Sist nådde jag fram i Finska utagningen till Årets blogg 2010 i Finland, men jag vann ju inte. Det fixade Linn, men jag kom dit, jag var där, och bara det var ju roligt.

HÄR anmäler ni de bloggar ni vill anmäla. Och min är som sagt den som går under Internationella om ni känner för det.


"Årets internationella blogg
Kriterier: En nordisk blogg som vuxit sig stor i hemlandet och som uppmärksammats och fått läsare även i Sverige." saxat från Vecko Revyns sida.

Det här blir onekligen spännande och se vad mina läsare gör för mig denna gång. Når vi dit igen? Fast denna gång i Sverige.





Jag på finska Blogg galan 2010 som nominerad i Årets blogg 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0