FREDAG

Fredag igen och nu har maken bara 1 vecka kvar sedan av semestern. Mitt i allt gick dert väldigt fort de här veckorna.
Lykke fick lite feber inatt av vaccinet och jag gav henne en supp där vid 3 tiden. Men sedan har hon mått bra efter det. Igår grillade vi med Lovas gudfar och hans barn och så åt vi utomhus och det var trevligt, denna gång åt vi hos oss. Jag hoppas på en par grillningar till innan sommaren är till ända.
Känns som jag börjar få min bloggtorka igen, tanken var ju att jag skulle ta bloggsemester men äsch liksom, man är så van att skriva en rad eller två. Fortätter väl så.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Man får ha bloggtorka och jag tror ingen lämnar din underbara blogg för en liten bloggpaus. :D Kram och ha en bra helg.

2011-07-30 @ 08:32:36
URL: http://ensammaste.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0