HÅR & SÅNT




Känner mig lite oredig i håret, dags för en klippning så småningom kanske. Har bara låtit det växa kan man säga. Inte störande oredig men snart blir det nog så. Nu har nog hela nacktatueringen försvunnit in i hårväxten bak med. Men sedan har jag ju haft jättelångt hår också. Någonstans mitt i mellan är skönast då man har barn, för långt hår i all ära må vara snyggt men det är inte roligt med mammatofs för jämnan sen heller då det kan vara i vägen med mindre bebisar/barn. Hamnade själv i mammatofsträsket förut nämnligen. Egentligen känns mitt hår lagom långt nu, men ändå kan jag tänka mig ha det en aningens längre fast inte så långt som jag hade då det baktill var nere där man spänner fast BH bandet och t.om lite under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0