9 JUNI

Idag är det den 9 juni. Ålands självstyrelsedag. Hurra för det.
Hurra för min syster som fyller år idag, men tyvärr så bor hon i Sverige och jag här så det blir inte att fira henne nära inpå. Grattis också till hennes son, min systerson som tar studenten. Hurra hurra.
Och makens kusin fyller 14 år idag så dit skall vi nog åka och säga Grattis.
En massa saker som händer på Åland idag, dessutom öppnar någon ny matvarubod. Det skulle vara mumintroll på besök där. Vi får alltså se vad dagen har att bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Hannas pappa

Tårarna strilar. Skolavslutning. Jag är långt ifrån i balans i mitt inre just nu så jag får skylla på det.

9 juni verkar vara en glädjens dag i alla fall med yttre mått mätt...

Hoppas att ER dag blir x-tra fin A:M,

Massmis med

Niklas

2011-06-09 @ 11:53:44
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Anki Paulsson

Hoppas ni får en fin och trevlig dag idag.

verkar som det är ganska mkt på agendan den 9 juni för er :)

Imorgon fyller min lillprins 1,5 år. fattar inte att tiden rusar så himla fort sedan man fick barn.

2011-06-09 @ 12:38:21
URL: http://www.hampusmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0