BUZZAR NATUSAN

Okej, vi kör ett sista inlägg för dagen, eftersom jag nu har haft lite tid att blogga och haft något att skriva om också. (Så att inte folk får för sig att jag inte gör annat än bloggar men det gör jag ju, men nu har jag som sagt haft mer tid att skriva, Lykke sover ganska bra mellan varven, och Alvin var till farmor eftersom vi haft dopsamtalet, men somliga har ju alltid fått för sig saker som jag tidigare berättat (Lite ironi!))


Idag hämtade jag alltså ut Natusanprodukter på posten. För ingenting. Varför då? Jo för att jag är en Buzzador som så många andra. Och nu blev jag uttagen att vara med i kampanjen för Natusan. Jag skall också dela ut samma produkter åt vänner och bekanta med bebisar/småbarn så de också får testa Natusan. Så nu ikväll har jag hunnit med att dela ut första provet åt prästen som kom på dopsamtal. Han fick en baby i maj så det passade riktigt bra att skicka hem prover med honom. De produkter jag delar ut är minikopior av de stora jag fick.


Sedan så har Lykke testat att bada i Natusan  First touch Bath ikväll. Denna är helt parfymfri. Bra.
Löddrar inte så mycket om man inte häller i massor antar jag. Löddret försvann snabbt. Efter badet testade vi oljan man kan använda efter badet eller vid babymassage, torr hy eller så. Också den är helt utan parfymer. Tyckte först den kändes lite som en hinna på mina händer då jag började smörja men då det sugit in blev de ganska mjuka.
Det försvinner fort in i hyn så det är bra så man kan klä babyn snabbt om det är så. Helt okej produkter men ingenting som ÄR ett måste att ha. Men det är riktigt roligt att få kunna testa det här och det känns trevligt såklart att fått vara med i kampanjen så tack till Buzzador. Och jag har flera förpackningar hemma även om några är tingande.











Kommentarer
Postat av: Anna

Varför får inte Alvin vara hemma då ni har dopsamtal??

2011-06-30 @ 10:13:42
Postat av: Gunilla

Eehh, hur korkad får man bli? Vara hos sin farmor och leka eller sitta tyst på ett dopsamtal?

2011-07-06 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0