FRÅGOR O SÅNT

Någon undrade vad jag har för en kamera, jag har två egentligen. En Canon och en Nikonkamera. båda system.
Nikon är den jag använt mest det sista året. En 3000D.


Och sedan undrade en annan hur det kändes att Lykke påminner om Lova som bebis. Om det på något vis skänker tröst i sorgen. På det kan man säga att både Alvin och Lykke skänker tröst men de är egna personer, och även om det finns likheter i utseéndet mellan alla barnen, i olika vinklar, miner och personliga sätt ibland, så är de ändå helt egna små unika individer.



Och till sist. Ett försenat Grattis till Hannas pappas ängel Hanna som blivit 9 år. Hoppas du fick ett riktigt "himlakalas".




Okej, maken är kanske inte lika van att skena runt med kameran som jag är, men det är ändå ett trevligt foto trots skuggan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fina ni är :D

2011-06-02 @ 19:22:16
Postat av: Lisa

Hej!! Vill bara säga vad vacker och lycklig du ser ut nu :)

sen vet jag av erfarenhet att sorgen efter sitt barn sitter där som en tagg men blev glad av att se fotot din make tagit :)

2011-06-02 @ 21:30:57
Postat av: Johanna

Har oxå en Nikon 3000D!

Himla nöjd med den.

2011-06-02 @ 21:53:12
URL: http://strandbyudd.blogspot.com
Postat av: Ann-sophie

Så fin bild. Din make e duktig fotograf tycker jag. Jag har nyligen köpt en Canon och e nöjd. Du tar många fina bilder.Ha en trevlig helg.

2011-06-03 @ 06:54:07
Postat av: Kicki och Niklas

Tack A-M!

/ Hannas mamma och pappa

2011-06-03 @ 15:15:25
URL: http://hannagull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0