LATA DAGAR

Vi kör verkligen lata dagar nu. I den mån det går. Njuter, svettas, och tar det lugnaste lugna. Maken jobbar ännu några veckor. Jag planerar dop och det mesta runt det, det är trevligt. Trevligare än begravningen av sitt barn som man sist fick planera så fint det bara gick, maken brukar oftast överlåta sådant här åt mig, antagligen för att jag har mer koll på musik och tårtor och annat "kvinnligt" trevligt kanske. Jag hoppas även dopdagen håller sig med stålande sol. Det vore härligt.





Ser ni maskroshjärtat i mitten?

Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt att läsa att ni har lata dagar. Hoppas solen kommer att lysa över er när ni döper den tredje lilla sötnosen. Varma hälsningar

2011-06-12 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0