BEBIS MED RYTM

Alla barn är ju ganska olika aktiva i magen. En del rör sig massor, andra mindre, en del då man skall sova osv.
Det jag uppmärksammat med bebisen i magen är att den har ganska trevlig rytm, den sover oftast på nätterna. Kan vakna till om man måste via toan men brukar fort somna om för att sparka godmorgon då den hör att Alvin också vaknat och börjat prata. Undrar om den tänker fortsätta med denna bekvämlighet på utsidan eller om det blir en riktigt nattuggla sedan?
Jag har ju haft en kolikbebis och riktig piggelin bebis i Lova och en sjusovare och nöjd med nästan allting bebis i Alvin.
Tänk vilka små personligheter de är redan därinne i magarna.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Ja, visst är det fantatiskt? De brukar ju hålla sin rytm även utanför magen om man har sina rutiner :) Så det är en lättväckt bebis som sover på nätterna ;)

Postat av: Lisa

Jag förstår min mamma som har 8 barn... Känslan av att vilja uppleva det där i magen igen kanske man aldrig kommer ifrån, iallafall inte om man har haft normala graviditeter som inte varit för jobbiga!!!

Jag gläds med er över det nya miraklet och hoppas att allt blir som ni har tänkt er!!!

Kramar

2011-03-03 @ 13:59:42
URL: http://separationsangest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0