IDAG VAR EN DAG

Idag var det en sådan där dag då jag inte själv vet vad jag tänkt och kännt och tyckt alla gånger. Äventyrssonen har varit i skogen med far sin och en annan pappa och hans 2 barn och ett helt gäng andra "gubbar". De har varit en grabbdag för dem. Korvgrillning och pyssel för sig.
Jag själv har haft tankarna hos Lova en hel del idag, där av min noll motivation till någonting. Och inte orkat blogga om något heller. Men jag bakade några muffins på dajm O´boyen vi har hemma på kvällen. Den är inte god att dricka men funkade i bakverk. Bra det. Jag vill ta vårblommor till Lova snart, men är fortfarande rädd att frosten tar dem, eller de där förbenade rådjuren som går via gravarna ibland. Knipsar av blommor och knoppar.
Allra helst vill jag trolla tillbaka Lova.




Kommentarer
Postat av: Kia

Ett litet tips till plantering hos Lova.Vi har också problem med rådjur som äter allt som dom kommer åt.Brukar plantera tidigt tusenskönor(bellis)Dom är söta i vitt,rött,och rosa.Ibland har jag fuskat med konstgjort grönt till för att det ska fyllas ut,maken avskyr allt det oäkta men det syns inte ihop med blommorna.Kram Kia

2011-03-27 @ 21:56:44
Postat av: Anonym

Det är väl inte konstigt att du är bitter det värsta som kan hända har ju hänt dig.Att förlora sitt barn år ju fruktansvärt...va du bitter det har du all rätt att vara det måste omgivningen förstå...

mvh å

2011-03-29 @ 10:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0