POPPE HJÄLPER TILL

Poppe, Popcornmannen  (som jag hade en tävling om) har startat en egen insamling hos Barncancerfonden. Vill ni hjälpa honom uppnå målet så klicka in er HÄR.
Även via Facebook kan man sprida hans insamling. Jag fick veta om insamlingen via ett mail av Poppes grundare så det är inte jag som kört igång denna, jag har ju Lovas egen insamling i menyn till höger som man gärna också får bidra till.
Alla bidrag är ju välkomna, stora som små. Så om ni inte har så mycket för er får ni som vill gärna dela med er av detta och kanske allmänt skriva lite om Poppe och vad han "jobbar" för.



Och en liten EDIT att klicka in sig på.


 



Kommentarer
Postat av: Hannas pappa

Hej A-M!

Sitter och gungar (från och till) Alva i vagnen. Passade på att kolla vad du/ni hade för er idag. Och då ser jag dessa skräckframkallande blider av informationsskyltar och dropp/medicinställning...

Vad är det våra barn har fått vara med om??? Hur är det tillåtet?????

Massmis med

Niklas

2011-03-15 @ 15:25:09
URL: http://hannagull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0