ALVINS POST

Idag fick Alvin postpaket. Byxorna kom. Och hur glad blev han inte över ett par byxor. När jag var liten var mjuka paket jättetråkiga tyckte man. Nu visste han ju vad det var på kommande men han strålade som solen ändå.
Byxorna vi beställde var från märket Villervalla och i mjuk mörk denim med mudd upptill och ställbar resår i "muddarna" nedtill.
Jag valde att ta 104.or i dessa åt honom och de är lite stora men gick bra att vika. Tyget är tunnt så de passar bra nu och framåt, men går ju såklart att ha långisar under om det är kyligt.
Dessutom är de mjuka och lekvänliga, inte hårda och insydda och tighta som många barnbyxor är idag. (Bortsett från Nova Star som också är bra byxor men snäppet dyrare än dessa ännu).





Framsidan...


Baksidan med stjärnorna...


Och ja, i dessa finns det rum för avancerat bensprattel utan att benen är styva som pinnar som i många andra barnjeans.



Och för kryp och kräl med...





Status: godkända av Alvin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina byxor. På en jättefin och go kille :) Jag brukar köpa jeans till barnen på H&M, de är också mjuka och bra att leka i. Ett ok budgetalternativ. Det slits ju en del kläder. Ha en fin fortsatt vecka!

2011-05-09 @ 22:37:40
Postat av: Lotta

Coola byxor på cool kille! Jag fattar verkligen inte hur vissa plagg är sydda. För trånga, stela byxor vill ju inte små spralliga ungar ha!? De där såg sköna ut =)

2011-05-10 @ 08:06:01
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: Therese Carlsson

Snygga byxor =) vart köpte du dom ?

2011-05-10 @ 09:07:33
URL: http://Nattstad.se/teaochfadi
Postat av: Moa

fina byxor! och härlig kille som redan gillar kläder, du har lyckats bra ;) jag tyckte också mjuka paket var tråkiga upp till tioårsåldern ungefär, sen började jag bli intresserad av dem :p

2011-05-10 @ 12:07:39
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0