ESC & SÅNT

Smålurar på ESC. Måste säga att det är en blandad kompott med mestadels yngre deltagare. (Dvs inte några 40 plussare direkt). Känns lite som om de också i år kör mycket på att få med folk som ser någorlunda bra ut, sen hur de låter verkar inte spela så stor roll. Nämnde det på Fejjan med om det. Att det verkar som om det är riktat mer mot en yngre publik nu för tiden.


Själv har jag varit ensamma mamman hela helgen nästans. Maken är ute i skärgården. Det har blivit en hel del ensamma mamman nu  från och till så han har fått lite dåligt samvete nästans, har också varit en del övertid med jobbet igen, även fast han lovat sig själv att inte jobba så hårt, som förut när Lova var liten och Alvin bebis tex. Lykkes lilla korta tid som spädis går ju inte direkt att spola tillbaka till tex och Alvin muttrade också.
Nå hursom helst så kommer han hem imorgon igen. Nu har han ju inte varit ute i jobb ärenden utan med några från jobbet på vårjakt. (Vettaskytte).




Kommentarer
Postat av: Viktkamp

fina lykke =)

2011-05-14 @ 23:36:04
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Ida

Hej...

jag har egentligen inga ord. Jag bara gråter. Surfade på nätet då spänningen för kvällens vm-final blivit för stor. Nu tänker jag nog inte det minsta på det mera...

Jag har en son, som är född 4.12(!!!) och skall börja förskolan nästa höst (alltså exakt ett år yngre än er underbara ängladotter), en son som i sommar skall fylla 4 samt en son som är född just då hon dog... Det är obegripligt. Jag önskar att ingen skall behöva gå igenom det ni gjort - och ändå händer det mest hela tiden. Familjer vars drömmar går i spillo och barn som inte får bli "stora".

Hon var ju så vacker, och det är lillebror och lillasyster med. Underbara tre barn! Synd att hon inte fick uppleva Lykke (fint namn). Hon skulle helt säkert älska henne - precis som våra storebröder älskar sin lillebror.

Vill skicka dig och din familj en jättestor styrkekram och hoppas att hon skyddar de små under den ibland svåra och tunga uppväxten!

2011-05-15 @ 22:15:32
URL: http://mammarocks.blogit.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0