MORGONDAGENS SCHEMA

Imorgon skall vi till BVC. Jag skall också in via apoteket och så blir det att handla. Maken börjar också jobba igen men vi hade en liten mjukinkörning idag några timmar på förmiddagen då jag var ensam med barnen dagtid så att säga, allt flöt på. Lykke ammade och sov, Alvin läste saga för mig så jag typ somnade själv med medans vi alla var i sängen, han kan sagorna vi läser i princip utantill, sina favoriter då vill säga. Det var frukost och sådant och ganska soft. Hoppas morgondagen blir lika bra och de nästföljande med. Undrar bara hur det hade varit att ha fått ha 3 barn hos sig... det är ju helt underbart att ha 2, och jag har ju egentligen 3...men bara 2 i min famn. Och 3 i hjärtat för alltid.

Kommentarer
Postat av: Monica

Så söta och fina alla tre barnen ! Och storasyster är nog jättestolt ! Kram

2011-05-01 @ 22:03:04
Postat av: Hannas pappa

En tid av mysiga företeelser i en surrealistisk tillvaro...

Massmis med

Niklas

2011-05-02 @ 15:22:50
URL: http://hannagull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0