NÄSTANS SOMMARVÄRME

Idag och igår har det varit varmt ute, nästans som om det varit sommar. Skönt att slippa alla vinterkläder är det åtminstone. Även om jag inte får på mig mina vanliga kläder ännu efter att Lykke kom. Eller jo, delvis får jag väl på mig dem. Jag har tappat runt 10 kg av 20 av nu så. Det brukar trilla av mig ganska snabbt, och då gör jag inte så mycket åt det. Har aldrig varit viktfixerad, så länge det inte ökar uppåt hur mycket som helst när man inte väntar barn då. Måste vara jobbigt med mycket övervikt. Tyckte det var hemskt tungt då man väntade barn också, att stå, gå, andas osv.


Nå hursomhelst, ännu får man dra på sig leggins och längre linnen och se ut som man var i fjärde månaden ungefär.
(Och jag kan nästans liiiite sakna magen ibland, för den var ju mysig på sitt sätt.) Nedan en bild på hur jag ser ut nu, 3 veckor imorgon efter att varit gravid med barn nummer 3. Smal är man ju inte som innan och det blir man ju inte direkt heller men ingen brådska för min skull. Men om man jämför med hur stor man varit så är man ju liten nu.




Ser helt risig ut (nåja det bjuder jag på idag) Och lite degmage men det är ju bara av kärlek det finns där.


Magen då det var c.a 8 dagar kvar.

Och så det fina innehållet...




Lykke...


Kommentarer
Postat av: Kia

Skit i vikten och bara njut av dina vackra barn!!!!Låt det andra komma när det känns ok för dej.Kramar ifrån ett somrigt Sverige.Kia

2011-05-11 @ 13:32:33
Postat av: Bitte

Ni är fina båda två! Det är så skönt att inte vara supergravid när det är såhär varmt. Bra att de kom ut, våra bebblor! :D Och att de mår bra. Skål i mjölk för det!

2011-05-11 @ 16:33:26
URL: http://bloggen.fi/paradox
Postat av: Johanna H Sand

vad fina ni är alla tre! Inte illa att bara ha lite mage efter tre barn. SJälv ser jag ut som en stoppad korv...Trots att jag fick min trea för 5 månader sedan idag...

Postat av: Sara Andersson (Kiron)

Nä bry dig inte om vikten.... den trillar oftast av snabbt :)

Så himla söt Lykke liten är <3

Jag gillar Alvins min, ser så nöjd ut!

Ha det bra!

/Sara

2011-05-11 @ 18:51:24
URL: http://imeandmfamily.blogspot.com
Postat av: Moa

skit i vikten, det fixar sig så småningom, ingen brådska som du säger :) skönt med den här värmen är det! fast den skulle väl försvinna snart eller hur var det... förmodligen skönt att hon kom innan värmen också, höggravid under sommarvärme ska inte vara något vidare har jag hört... söta lykke! de växer så fort första tiden. kram!

2011-05-11 @ 22:58:30
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0