STADSBESÖK

Vi trotsade hostan och snuvan och for och tankande bilen idag. Köpte koksaltdropparna på apoteket, köpte solskydd till vagnen och ett extra myggnät.
Lykkes "registerplåt" kom idag. Många är anti plåtarna men jag tänkte pimpa vagnen mest för att den är en gammal retrovagn som rullade på någon bebis i mitten av 80 talet.. Och plåten är lite annorlunda då den är ceriserosa än mot de vanliga vita med barnens namn och födelsedatum. Måste bara räta ut korgen under vagnen bara, det är det enda som är lite skevt på en annars annorlunda vagn i dag. Är riktigt roligt att hitta på saker till den.


Efter glass och det vi uträttade så for vi hem en vända och sedan åkte sonen och hälsade på farmor med sin nyinköpta fiskhåv, det är några dagar sedan sist han träffade henne. Själv skall jag vila en stund med Lykke nu och sedan är det väl matlagning och blöjköp och hämtning av son på schemat.








Varmt och skönt där inne i vagnen...

Kommentarer
Postat av: Carin

Lykke är så söt, så söt.Hon ser så nöjd och tillfreds ut.Jag jobbar själv bland bebisar.

2011-05-18 @ 17:05:21
Postat av: Tonci

Hej!

Det var länge sedan när jag var här och nu ser jag att lilla Lykke har kommit till världen. Hon är så vacker och söt! Stort grattis till er från mig!

kramar

2011-05-18 @ 18:12:21
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/
Postat av: Moa

tufft med en retrovagn ju, och myggnätet är riktigt snyggt!

2011-05-18 @ 21:41:26
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Hannas pappa

Mår ni bättre?

massmis med

Niklas

2011-05-18 @ 23:05:48
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Susanne

Härligt med en retrovagn och vilken fin skylt.

Hoppas dagen blir fin för er och njut nu av bebislivet och att få vara hemma och njuta med dina fina barn.

Tänker också mycket på dig då det snart är ett år sedan ni förlorade er fina flicka.

kramar änglamamman Susanne

2011-05-19 @ 09:31:36
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fin tjej, fin skylt, fint myggnät!

2011-05-19 @ 10:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0