TANTVARNING

Okej kanske det är lite tantvarning att ha vaxduk på bordet, pelargoner och spetsgardiner i köksfönstret men det är ändå rätt mysigt, speciellt i vårat gamla renoveringstorp.
Bytte ut vaxduken idag mot en rosa/vitrutig mysig liten vaxduk och sonen tyckte den var så fin. När det var morsdag menade han. (Ja det är ju som jag nämnt morsdag här hos oss på Åland med idag). Och sonen har gett mig blommor och choklad. Middagen kanske inte var romantisk men det var gott. Hämtpizza.


EDIT: Nu blir jag tvungen att uppdatera här och berätta, bloggen har haft knas och det här inlägget skrevs ju för fler timmar sedan men vägrar att synas på min blogg. Tydligen har det strulat för flera idag. Trist.



Kommentarer
Postat av: Therese

Inte alls tantvarning;) Praktiskt o bra med vaxduk då man har småbarn. Finns ju så många fina nuförtiden och din var jättesöt, en sån hade jag kunnat tänka mig oxå :))

2011-05-09 @ 10:09:24
Postat av: Malin

Tycker inte heller att de är nå tantvarning att ha vaxduk på bordena praktiskt däremot vid många tillfällen :).

2011-05-09 @ 10:21:56
URL: http://malins-dag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0