BAHH KRÅNGEL

I lördags fick jag för mig att beställa rökelse, därmed lyckades jag också spärra min internetbank med en gammal ostreckad inloggstabell. Idag var jag in, de låste upp den men då sa den fel lösenord, fel lösenrod, fast jag visste att jag skrev in rätt. Det blev så frusterande att jag blev rädd för mitt minne och började med en annan sifferkombination jag också haft vilket absolut var fel.

Till sist ringde jag in som de bad mig och de fick upp kontoret åt mig. Och ja, jag hade rätt lösen från start sen då, hittade ju lappen hemma där jag skrev ner det förut. Men den där känslan bara av att det stod fel lösen gång på gång när det var rätt, gjorde mig nästans rädd att jisses har jag blivit dement nu också.
Läskigt när sådant där händer, och inför bankfolk också. Tur att de känner mig nere på banken och är trevliga, hon bad mig ringa kontaktcentret och få hjälp där. Men som sagt, da fiiiling, inte alls kul. Pinsamt, hemskt och förvirrande.
Men nu funkar allt igen. Och nu kan jag beställa min rökelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0