TILL PAPPA

Grattis pappa, Idag skulle du ha haft din födelsedag. Blir att åka via graven så snart jag har möjligt med ljus och lyktan och lite annat smått till dig och mamma. 2 november 1932 var en speciell dag borta i Pargas i Finland, för då föddes du. Och du fick bli endast 67 år gammal. Egentligen borde du också ha levat ännu, men ödet ville oss alla annorlunda. För 67 år är egentligen ingen ålder på en människa om man är frisk, då skall man ju "bara" vara en glad och pigg pensionär som njuter av dagen pprecis som man vill ha den.
Hälsa mamma, och finaste Lova och min storebror Kalle där borta "någonstans", kramar från din dotter.



Kommentarer
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Det gör ont i mej Anna-Maria.Du har inga föräldrar kvar i livet och din bror är inte i livet.Det absolut värsta är att Lova också är en ängel någonstans ihop med alla andra änglabarn....Jag har båda mina föräldrar i livet men min far blev ju svårt sjuk när Simon gick bort och nu även min mamma.Hon är "bara"75 år men har blivit gammal väldigt snabbt.Hon har utveclat en svår Parkinsons och vill inte någonting.Det blir som ringar på vattnet när en tragedi sker i en familj.....Simon var ju deras yngsta barnbarn och var ofta hos dem.Dom andra barnbarnen är mellan 24-31 så det blir inte detsamma.Simons bröder bor på andra orter så kontakten blir inte så ofta längre.Min bror ska bli farfar till jul till en liten tjej och det ser vi fram mot.Lite glädje i allt elände.Ha en fin dag,kram Kia

2011-11-02 @ 12:06:17
Postat av: Hannas pappa

67 år...precis som svärmor (=Mommo)blev...

Extra kramar idag A-M...

Niklas

2011-11-02 @ 18:53:02
URL: http://hannagull.wordpress.com
Postat av: Lisbeth

Skickar en jättecyberkram till dig.. ♥

2011-11-02 @ 20:00:36
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0