TOFFELHJÄLTE

30% off på KappAhl, innetofflor att värma tassarna med. För mig blev de ju nästans gratis då det var födelsedagspengar som nyttjades. Dopskeden är också inlämnad.



 

Från Magneten anlände också en överraskning till sonen som fördröjt sig lite pga lagerstatusen var tom just då när jag beställde för snart 2 veckor sedan.

Wii spel brukar när de just släpps vara hemskt dyra (50-60 euro) men om man väntar en tid eller letar på hintaseuranta så kan man komma över jättebra priser. Cars spel för 18€ självklart inplastat och nytt dock inte nysläppt.(c.a 180kr). På Åland köper jag inte spel över disk av den anledningen.

Får se vad Alvin gillar spelet sen då han får det, Madagaskar cartz tycker han om som han har sedan tidigare. och vi har ju inte köpt nytt spel på över ett år nu så.

 


Kommentarer
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Vilka snygga tofflor du har köpt.Undrar om dom finns här i Sverige på Kapp-Ahl?Måste kolla upp detta i morgon---me like.Kram Kia

2011-11-10 @ 19:15:55
Postat av: Anna- Dolce Bambini

Tack Kia. Hoppas du hittade några tofflor du också?! Kram

2011-11-11 @ 08:03:32
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: johanna

jag blir så berörd när jag läser din blogg, har själv 3 barn varav en har haft en storcells tumör i ansiktet när hon var 6, idag är hon 8 år å vi går på kontroller samt måste i ngt skede operera om käken för alla tänder hon mist...men jag bara tänker på er varje gång vi e till TYKS på kontroll...stor kram

2011-11-11 @ 20:58:42
Postat av: Anna- Dolce Bambini

Johanna - hoppas att allt går bra fortsättningsvis för er. Och att er dotter får fortsätta vara frisk-(bli friskförklarad) nu efteråt. Kram

2011-11-11 @ 22:05:21
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0