I MIN VÄRLD

I min värld är det här hur häftigt som helst om man skall uttrycka sig coolt. Jag bloggade ju nyligen om portättmålning av andar (låter kanske konstigt för de som inte tror på sådant där, ungefär som jultomten för dem kanske) och via en bloggläsare fick jag fram ett namn samt en berättelse, men sedan googlade jag på namnet jag fick, kom in på ett forum och fick se en bild som en skribent där målat. Och ja, jag vet inte vad jag skall säga, men det går inte att missta sig för vem personen på bilden är. Man får scrolla lite, och läsa inlägg nummer 36 HÄR.
Nu skall här intagas frukost, ha en fin måndag kära läsare.





Kommentarer
Postat av: Emelie

Coolt!!! Jag vill tro=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0