KARAMELLI

LykkeSmycke-Karamell och Karamellpojken. Jag har så himelens med bilder så jag borde framkalla igen. Ofta tar jag ju 10 bilder på raken, velar mellan vilka som är de bästa att framkalla. Och har man runt 1000 bilder sen att gå igenom är det ingenting man bara sätter sig ner och gör i ett nafs. Nej för att skapar album, som jag sedan framkallar, så jag kan få nån sorts överblick av allting. Och ännu mer att göra är om jag skulle sätta mig och få in foton i album. Också lite tidsgöra, men men...det är nog inte bara jag som ligger efter med framkallning och fotoinsättning i album va?



 




Matvrakskatten.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Inte behöver man några karameller när man får se sådant ögongodis ;)

Så fina de och bilden på Lykke är ju sanslöst söt. Man kan ju också se att Alvin kommer blir en hjärtekrossare.. ;9



kram

2011-11-01 @ 01:25:43
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/
Postat av: Naadi

Tyvärr, får jag väl säga, är du inte enda som har foto-framkallningsproblem ;)

Jag framkallade senast ett par hundra foton för FYRA år sedan, som inte kommit i album ännu heller. Och vid det här laget är de huller om buller. Så det är inte så där bara att stoppa in dom i album. Det stör mig otroligt att jag har utspritt lite här o där har filer, cd:n o hårddiskar med foton som borde gås igeom och de som skall framkallas, plockas ur. Uh.

2011-11-01 @ 14:11:18
URL: http://nadjamittilivet.blogspot.com
Postat av: Anna- Dolce Bambini

Naadi, men tur var då det, att jag inte är ensam om denna foto-oordning. ^^

2011-11-02 @ 10:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0