TANDIS & THOR

Jag var till tandläkaren i maj, då gick jag ut felfri där ifrån. Nu är det inte helt felfritt mer, för jag ser att en plomb håller på ger vika, har ett hål invid den. Så bara att boka tid till tandläkaren och se en par sedlar flyga sin kos, men jag vägrar låta det gå så långt att jag får tandvärk före jag går i väg. Jag sa nog redan i maj att plomben inte såg bra ut mer, men men, de vet väl sitt bästa att få in mer, så de skickade hem en ändå och bättre blev det ju icke.


Vi såg på Thor igår också på hyrDVD, det var trevligt och filmen gick väl att bra att se. Försöker se filmer på helgerna med maken. Förr om åren innan barnen hyrde vi många filmer varje helg, och sen kikade man på dem alla i sträck.




Kommentarer
Postat av: Niklas

När tänder börjar krångla är det inte så kul längre...Tandvärk gör...ont...och tandläkarräkningarna smärtar om möjligt ännu mer...!

Hoppas att ni ändå kan njuta av söndagen,

Massmis med

Hannas pappa

2011-10-30 @ 09:50:11
URL: http://hannagull.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0