WELL, FRÅNVARO

Jo, jag vet att jag är lite bloggfrånvarande, men jag vet inte själv hur det kommer sig men jag har inte hunnit med den helt enkelt, fast jag egentligen inte heller varit så uppbokad. Men här är allt som vanligt, kokade mera soppa idag, köttfärssoppa blev det denna gång. Funderar över vinterkläder har jag hunnit göra och tänkt att jag skall lägga iväg en bokbeställning som aldrig verkar vilja bli av, jag vet ju inte vad jag vill köpa riktigt.


Imorgon är det onsdag redan och bara det är skrämmande nästans, jag hinner inte med veckorna heller, de är ny dag hela tiden nästans. Sen mitt i allt tycker man det går långsamt igen. Men jag skall skärpa mig, jag skall blogga, snart!




Madagaskar carts... Alvins favoritspel. Snart är han väl bättre än mig på att rejsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0