BUZZA VANISH

Idag hämtade jag ut ett 8 kg tungt paket från Buzzador. Jag skall nu få testa Vanish fläckborttagningsmedel. Och samtidigt dela ut lite provpåsar åt de som vill testa på detta. Vill du också bli en buzzador vilket inte kostar någonting alls kan du klicka på länken här som jag tidigare nämnt.
Ni som följer bloggen kanske också minns att jag buzzade Natusan i somras? Hur som helst, det är riktigt roligt att få Buzza proukter och några vänner har just nu fått buzza både babygröt och Dove.







Paketet innehöll följande produkter:
  • Vanish Oxi Action Pulver (kulör tvätt)
  • Vanish Crystal White Pulver  (bra på vit-tvätt)
  • Vanish Extra Hygiene Pulver
  • Vanish Oxi Action Gel
  • Vanish Crystal White Gel
  • Vanish Förbehandlarspray
  • Vanish Soffa & Matta spray

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ville så buzza Vanish men blev inte vald :( Hade haft ett helt berg av fläckiga kläder att tvätta :)

Nu blir det att buzza Doves produkt istället.

2011-09-12 @ 19:51:09
URL: http://strandbyudd.blogspot.com
Postat av: Emelie

Tror jag ska börja buzza igen=) Städa på!

Postat av: Matilda

Undrar; ska man köpa grejer för att buzza eller om man blir "utvald" få produkter hur är det? Vill gärna veta innan jag hoppar på tåget ;=)

//Matilda

2011-09-14 @ 13:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0