GAMMAL FILM

Satte mig och såg på den gamla klassikerfilmen "En vampyrs bekännelse" igår kväll som de visade på ettan. Jag har nog sett filmen ett antal gånger men det är nog en film man kan se nu och då när man inte har bättre för sig.
Första gången jag såg filmen var nog 1994 då den kom ut och kom på bion. Jag var drygt 15 år och det var liksom under filmens gång det slog mig igen en gång att vad vi alla "åldras". Både Tompan och Brad var ju riktigt unga i filmen att det nästans bara det var ett nöje att se, och Lilla Kirsten, rena flickjäntan som själv är vuxen idag.
Det är ju det som känns lite underligt ibland när man ser gamla filmer, att man verkligen ser hur människan byter skepnad, och vad åren ändrar en.





1994 såg vi så här unga ut trots "sminket".

Kommentarer
Postat av: Carolina

fin blogg du har!

följa varandra via bloglovin ? :)

2011-09-24 @ 11:54:56
URL: http://livetsomcarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0