MÅNDAGMORGON

Ännu en ny vecka har tagit sig fart. Nu närmar vi oss oktober med stormsteg. När jag tänker på vintern och förra vintern som var är snön inte direkt någonting jag saknar. den kändes så oändligt lång. Och det var den ju också eftersom snön kom tidigt ifjol och försvann ganska sent helt och hållet. Däremot hoppas jag på att julen blir lite trevligare i år för i fjol innebar den mest tysthet och sorg. I år kommer den ju också att innehålla sin del av sorg men också mycket glädje för det är Lykkes första jul som kommer emot oss. Och den andra julen utan Lova. Jag minns också den sista julen med Lova då 2009 i färskt. Det är minnen som alltid mer eller mindre kommer att finnas lätt tillgängliga.





Kommentarer
Postat av: Linda Wernersson

Vilken liten sötnos hon är Lykke. Hoppas att allt är bra med er.

Kram Linda

2011-09-26 @ 23:00:09
URL: http://familjenwernersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0