OCH BRA GÅR DET

Det går bättre och bättre med Lykke och hennes nacke, nu rör hon den ganska bra, och behöver främst satsa på att stärka nackmuskeln på den svagare sidan. Vi skall från och med nu träna c.a 4 ggr 15 minuter per dag tyckte fysion.

Och förra inlägget. Tina, jag efterlyser vad jag vill i min blogg om jag känner för det, angående mössan. Kan folk efterlysa skitiga gummiskor de tappat på krogen i tidningar så kan jag efterfråga en barnmössa. Och det var inte ens min idé att fråga efter den utan min mans. Och nu är det ju inte heller en gammal massproducerad KappAhl mössa för en femma direkt som råkat komma på vift, men men, kanske den glädjer något annat barn så då är det väl bra så. Är barnet glatt är jag med glad.



Söt söt söt sockernöt.



EDIT: Det går bra idag med bloggen och den har bråkat i några dagar, men det var alltså Lykkes klövermössa som jag frågade om kanske någon av mina många Åländska läsare kanske råkat se. Men sen råkade jag radera inlägget då jag höll på med en dublett av detta. Men som sagt, alltid stör det någon vad man än gör.  Och som en annan sa innan inlägget försvann, att för vissa har saker ett värde och jag håller med, för oss hade just den här mössan det. Fast det bara är en bit ickelevade tyg och värre saker har hänt i mitt liv. Men shit the same...



Kommentarer
Postat av: Harrieth

Håller med dig!

Lykke är guddomligt SÖT!

Detsamma gäller för Alvin.

Kramar

2011-09-07 @ 10:58:43
Postat av: Carola

Men alltså... gnäller folk över vad du publicerar i din blogg?! Det är ju ditt val, ingen annans... Självklart vill man gärna få tillbaka något man har blitt av med, och är det så enkelt att det kan bli återfunnet via en bloggefterlysning, då är ju det perfekt. Nej, skit i vad surmuppar skriver!

2011-09-07 @ 13:08:43
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Emma

USCH VAD LÖJLIGT Å KLAGA PÅ VAD DU SKRIVER! jag blir så fruktansvärt trött på människor som intr kan hålla sina åsikter för sig själv! din blogg är jättebra precis som den är!

2011-09-07 @ 19:51:14
Postat av: Catta

Å nej, så ledsamt med Lykkes mössa! Hoppas verkligen den kommer till rätta! Här tappade också lillebror sin nya Po.p mössa vid loppis i helgen. Eller han tog själv av den och lade ner den på någon hylla då han skulle titta på en leksak. Som tur var fick vi syn på den då vi gick ett varv till!

2011-09-08 @ 02:01:28
URL: http://www.bloggen.fi/cattas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0