EN GÅNG FÖR LÄNGE SEN

Jag har inte många fotografier på mina föräldrar tillsammans. Det känns lite tråkigt. Men det finns några som är extra speciella. Fotot nedan så är från 1979 och där på det fotot låg jag i mammas mage, har hon berättat för mig då jag var mindre. Min mamma var ganska mycket yngre än min pappa, och de brukade småskrattande berätta åt den där brunögda karln som kikade efter "hon med de långa mörka håret med flätor, knuta med röda band i" som städade på hans jobb. Och hon var egentligen inte alls intresserad först... men det är ju en annan historia som inte hör hemma här. Och vad jag kan sakna dem...när man ingen förälder heller har kvar.




Kommentarer
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Anna-Maria,eftersom du är ganska så jämngammal som min Linus så undrar jag när gick dina föräldrar bort och hur gamla blev dom?Du behöver inte svara men det gör lite ont att du har förlorat båda dina föräldrar och din älskade Lova.Känner så med dej.Kramar Kia

2012-02-29 @ 20:36:22
Postat av: Ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma

Kia, Min pappa var 67 då han gick bort och mamma var 62.Jag var 21 resp 26 då jag blev utan föräldrar. Kram

2012-02-29 @ 20:47:16
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Carola

Vilken härligt fin och varm bild av dina föräldrar,kände inte din pappa men han ser charmig ut med glimten i ögat.Din mamma och jag var ju jämngamla och hon var alltid så glad och småpratade uppmuntrande med mig när jag var på kyrkogården och pysslade om min pojkes och mina föräldrars gravar.Förstår verkligen din saknad.Glad att dom ändå fick se sin prinsessa bli stor.Kramar.

2012-03-13 @ 19:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0