MOLO UNICORN - SUPERREAN

När man fick denna sista fina Molo klänning med Unicorn printet till 50% kändes det fint. Idag kom den, som jag väntat. Det som är roligt med Molos print är att fast de har ett namn är samma print aldrig i samma bildställning, utan de skiljer sig åt.
Fram och baksidan ser ni nedan. Så fint.
Och vårens print, det finns så mycket ljuvligt där förutom kisseklänningen jag köpte tidigare så tycker jag kaninerna bland rosorna är så vackra. Har du något favoritprint hos Molo? Nytt som gammalt.





Kommentarer
Postat av: Melli

Den är ju helt ljuvlig! Har tyvärr inte ens varit och kollat deras kläder på lääänge, inte har jag endå råd med dem. Men får nöja mig med att se på andras bloggbarn klädda i dessa härligheter. :)

2012-02-10 @ 13:43:45
URL: http://mellimamma.blogspot.com/
Postat av: Emma - med prinsessan i magen ♥

Ja, helt underbar! Kunde verkligen inte låta bli att köpa när jag såg den, haha :} Hoppas hon kommer kunna ha den åtminstone några gånger innan hon växer ur den!



.. ledsen för sent svar! ♥

2012-02-10 @ 13:45:44
URL: http://emmaskoog.webblogg.se/
Postat av: Ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma

Melli, ja jag får nog oftast nu mer också bara njuta av andras bilder. Men nog köper jag något nu som då... och säljer lite ibland.

2012-02-10 @ 14:40:17
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Linda

Å min lilla bebis hade unicorn som sparkdräkt tyvärr växte hon ur den på en gång. En av mina större tjejer har en tröja med skogsmotiv och rådjur samt en med skogsmotiv och en ekorre, de är mina absoluta favoriter. I julklapp gav jag henne unicorn tröja samt en med blommor i härliga röda färger. Jag älskar molo deras randiga ytterkläder samt flecce med vantar som fickor tycker vi också om här hemma. Köper nästan alltid från molo, nästa blir nog den fina som Lykke har med katter på till min 7 mån tjej;)

2012-02-10 @ 20:28:14
Postat av: Ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma

Linda. Ja de gör mycket fint. Ekorr-tröjan finns här med. Råkade köpa den åt sonen ha,ha ^^ såg ej puffärmen men han gillade den så de fick gå an :-DD



Jag försöker så långt det går köpa Molo på rea, men när nya print kommer kliar det nog... i shoppingtarmen.

2012-02-10 @ 20:38:17
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Glamouramamama

Unicorn och kaniner i alla dess former. Har en enorm body i 92 i unicorn som jag sparar eftersom jag vet att jag kommer att ångra mig sedan om jag säljer den. Sålde nyss, med stor ångest, av hennes unicornklänning. Hon hade två. Stora tjejen har TVÅ unicorn leggings samt ett unicorn linne. Lillan har rånis, tröja, klänning, två par byxor (samt så lurar jag på ett par som ligger på T att använda som knickers till sommaren.) Men skulle kunna säga att jag är lite unicorn-rubbad :).

2012-02-22 @ 09:38:01
URL: http://glamouramamama.wordpress.com
Postat av: Lisa - Mamma till Alice <3

Vart köpte du den?



Är på jakt efter det mönstret då det är underbart.

2012-03-01 @ 17:12:36
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0