HINNER ICKE ALLTID

Jag hinner inte riktigt med just nu, med att blogga alltså. Jag har så mycket jag vill hinna göra och läsa om kvällarna när barnen sover som nu till exempel och idag fyllde maken år också, så jag lagade en tårta med jordgubbar och bananer och marsmallowsfluff och grejsimojs.


MEN jag tänkte försöka föra över ett litet filmklipp utav Lykkes första pulkatur nu här inom kort.
Så den måste ni hålla utkik efter. Jag har inte tänkt lägga av med bloggen, men hinner inte riktigt som jag skulle önska.
Jag skall också åka och kika på en skojig sak snart är det tänkt. Jag vet inte när, men inom den närmaste framtiden.
Mer om det också sedan. I´ll be back, bara jag youtubat upp filmklippet and so on.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vi finns kvar här, och kollar så att du inte försvinner..

Tårtan lät väldigt god, du..

2012-01-10 @ 01:22:09
URL: http://www.bettans-place.blogspot.com/
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Ladda batterierna och gör vad som faller dej in.Barnen kommer alltid i första hand.Tänkte faktiskt på er i går eftersom din käre make fyller år samma datum som Simon skulle göra.Vi hade en minnesannons i vår lokala tidning där vi skrev om att det var ännu en födelsedag utan honom och att vi saknar honom nu och för alltid.Kram Kia

2012-01-10 @ 09:53:06
Postat av: Ängeln Lova, Alvin och Lykkes mamma

Ja men just ja Kia, Grattis till Ängeln Simon också såklart. *Kärlek. Kram

2012-01-10 @ 11:09:33
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0