BUS I BADHUS

Jag var med Lova till Mariebad idag och en vän och hennes lille son följde med oss. Alvin fick vara med farmor idag några timmar och det hade gått bra hela tiden. Dom hade lekt med bilar osv.
Lova och jag åkte vattenrutchkanan, bubblade i bubbelpoolen och sedan fikade vi i cafeét som finns där intill.
Efteråt for vi och åt pizzaresterna från igår. Jag nämnde aldrig att jag gjorde 2 pizzor kanske men det gjorde jag iallafall så det fanns en hel del övers.
Nu sitter jag och kopplar av lite vid msn och tänkte skriva det här och bara ta det lungt en stund. Imorgon börjar en ny vecka igen. Hoppas den blir händelserik den också. Iallafall lite.
Ni skall hålla utkik i min blogg den närmsta veckorna. Jag vet inte exakt när men jag har fått besked om något roligt som kommer att hända med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0